Google Recaptcha
Wanneer je een formulier invult, zoals het contactformulier, is deze beveiligd met Google Recaptcha V2. Op deze manier kunnen wij misbruik van het formulier voorkomen en spam tegengaan. De cookies die dit mogelijk maken worden zowel geplaatst door Stichting AAVB, als door Google. De cookie van Google wordt na 6 maanden automatisch verwijderd. De data die wordt verzameld om te valideren dat u geen robot bent, waaronder je IP-adres, wordt anoniem verzonden naar Google, zoals de AVG wetgeving voorschrijft. Indien je de website bezoekt van buiten de Europese Unie, wordt het IP-adres niet anoniem verzonden. Google combineert je IP-adres niet met andere gegevens die Google mogelijk al van jou bezit.

Op het verzamelen van deze (geanonimiseerde) gegevens zijn de regels van Google voor gegevensbescherming van toepassing. Meer informatie over het privacybeleid van Google is te vinden via deze link.

Door Google Recaptcha te gebruiken ga je ermee akkoord dat Google gegevens van jou verwerkt op de manier en voor het doel zoals hierboven beschreven.

Hiermee kunnen websites statistieken bijhouden. Daardoor kunnen zij de website beter maken, door te kijken hoe u de website bezoekt. Ook houden ze bij of u bijvoorbeeld een foutmelding krijgt, en welke pagina’s het meeste worden bezocht. Zo kunnen sites zich blijven verbeteren op basis van de wensen van de bezoekers, zonder dat hier lange vragenlijsten aan te pas moeten komen.

Veranderingen van het beleid

Vragen?