Toch een aardigheidje van Sinterklaas in 2020

28-11-2020 - 05-12-2020

Lieve allemaal,

Sinterklaas vindt het heel jammer dat ons online Sinterklaasfeest niet doorgaat, maar…….

Hij heeft contact met ons opgenomen en verteld dat we toch iedereen een aardigheidje mogen komen brengen, hoe lief is dat?

Graag vernemen wij van jullie met hoeveel jullie zijn, dan kan Sinterklaas daar rekening mee houden.
Woon je in een woonvorm, verzamel dan alles en stuur alle aanmeldingen in één mail, anders kan die goede man het ook niet allemaal meer bijhouden.

Sinterklaas heeft ons gevraagd om het langs te brengen en natuurlijk gaan we dat doen.
Zaterdag 28 november en zaterdag 5 december gaan we dat doen.

Dus één van deze dagen gaan jullie ons zien tussen 10 uur en 4 uur.

Misschien is het zelfs wel mogelijk om met je aardigheidje op de foto te gaan voor Sinterklaas, dat zou hij heel erg leuk vinden.

Dus geef deze week nog het aantal door en dan gaat Sinterklaas aan de slag voor jullie. Aanmelden kan tot 24 november 2020.

Wij zien jullie bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Namens Stichting AAVB en SER Stichting Evenementen Ridderkerk