Sinterklaasfeest 2 december 2023

Dit evenement is volgeboekt
02-12-2023

Beste allemaal,

Nog maar even en dan komt Sinterklaas weer in het land.
Ook dit jaar maken we er weer een groot feest van, weer net even iets anders dan voorgaande jaren.

We vieren dit jaar het Sinterklaasfeest in Ridderkerk, zie bijgevoegde flyer.
Als eerste beginnen we in Sporthal Drievliet, daar is de Vet Coole Sintshow met Diego en Bart Juwett, daarna gaan we met z’n allen naar Wijkcentrum de Fuik waar er een Meet & Greet is met Sinterklaas, hand schudden, tekeningen geven, zingen, op de foto, verzin het maar.

Programma:
13.00 uur deuren open Sporthal Drievliet (niet eerder).
14.00 uur start de Vet Coole Sintshow met Diego en Bart Juwett,
15.15 uur gaan we met z’n allen naar de Fuik (op loop afstand), er zijn genoeg vrijwilligers die kunnen helpen.
15.45 uur Meet & Greet met Sinterklaas.

16.45 uur Einde Sinterklaasfeest

Let op:
* Eigen bijdrage is € 7,50 per persoon
* Het is Rolstoel toegankelijk, maar we moeten vooraf weten hoeveel rolstoelen er komen, graag aangeven bij de aanmelding.
   Dit geldt ook voor de begeleiders bij de rolstoelen, dit in verband met de beschikbare gestelde ruimte in de sporthal.
* Begeleiders die mee komen moeten ook vooraf worden aangemeld, de kosten voor begeleiding bedragen € 5,00
* Bestel de taxi op de heen weg om minimaal 12.45 uur
* Bestel de taxi voor de terugrit om 17.00 uur vanaf de Voorn 10 Ridderkerk
* Adressen:
   – Sporthal Drievliet, Vlietplein 137 /138, 2986 GK Ridderkerk  (aan de kant van de Houtzaagmolen, de taxi’s kunnen niet onder de
     sporthal door rijden.
   – Wijkcentrum de Fuik, Voorn 10, 2986 JA Ridderkerk

Aanmelden kan tot 24 november 2023 via info@stichtingaavb.nl

Bestel de taxi OP TIJD! Het komt steeds vaker voor dat er een stop gezet wordt bij de planning.

Het wordt een fantastisch feest, komen jullie ook?

Als je je al opgegeven hebt hoef je dit niet nog een keer te doen, je ontvangt dan van de week de factuur voor de eigen bijdrage.

Wellicht ten overvloede verwijzen wij nog naar ons no-showbeleid welke ook op onze website staat.
Kosteloos annuleren kan tot 14 dagen voor aanvang van de activiteit